středa 29. června 2011

What Mad Universe - Head of Column



Baví mě moje občasná skleróza. Docela často se mi stává, že někde narazím na nějakou desku, poslechnu ukázku, stáhnu, ale tím to končí. Onen výtvor se na dlouhou dobu usídlí v mém počítači ve vegetativním stavu - jako nerozbalený .rar soubor ve složce Downloads. Uběhne několik dní, týdnů, občas i nějaký ten měsíc a přijde okamžik, kdy naprosto zapomenu že jsem něco takového vůbec stahoval. O to větší je pak radost a překvapení když ten, pro mě už neznámý, archiv rozbalím a vypadne na mě skvělá muzika. Přesně to se mi stalo dneska ráno, kdy jsem ve své zásobárně neprobádaného nalezl EP těchto francouzských post-metalových bardů. Jakkoliv se může post-metal někomu zdát jako jednotvárný žánr, mě pořád baví. A What Mad Universe jsou příjemný svěží vánek. Head of Column je chutná dvouskladbová jednohubka, nic těžkotonážního, ale relativně originální a obvzláště druhá polovina EPčka je hodna mého doporučení. Posuďte sami -




A pokud vás to zaujme, celé EP je zdarma ke stažení na jejich Bandcampu

Žádné komentáře:

Okomentovat